1/29/2017

43.


Dzień dobry!
Ostatnim czasem w moim życiu wiele się zmieniło, brakowało mi czasu na cokolwiek. Poza praca i nową pasją jaka znalazłam nie byłam w stanie robić niczego innego. Całkowicie zapomniałam o blogu, zdjęciach oraz o tym jaką radość sprawiało mi robienie sesji i dodawanie ich później tutaj. I właśnie ostatnio podczas sesji z Donatą uświadomiłam sobie jak bardzo mi tego wszystkiego brakowało. 
Mam nadzieje że uda  mi się to naprawić i dodawać posty choć raz w tygodniu.
Stworzyłyśmy z Donatą coś fajnego i jestem pewna że jeszcze nie raz będziemy ze sobą współpracować ponieważ nigdy z nikim nie czułam się tak swobodnie podczas sesji.

Zostawiam wam tutaj link do bloga i facebooka Donaty na pewno zrobi jej się miło jeśli wejdziecie i zostawicie lajka


9/24/2016

42.

Mamy jesień co oznacza dla mnie najgorszy okres czasu w całym roku. W taka pogodę mam ochotę  siedzieć przez laptopem i oglądać seriale całymi dniami. Kompletnie nic mi się nie chce, nie mam ochoty nigdzie wychodzić. W sumie w głowie mam pomysły jak mogłabym spędzić i pożytecznie wykorzystać wolny czas ale jakoś nie mogę zabrać się do zrealizowania tego wszystkiego. Już od bardzo dawna mam plany jak "rozbudować" bloga ale potrzebuje więcej motywacji, pomysłów, inspiracji czegokolwiek co pomogło by mi przełamać tą jesienna rutynę. Nie wiem jak was ale  mnie strasznie dołuje taka pogoda. A co do seriali jeśli znacie jakieś dobre które wciągają od pierwszego odcinka dajcie znać.  Następny post pojawi się już niedługo i będzie w nim typowo jesienna stylizacja. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to wpadajcie na mojego instagrama. Tam zamieszczam zdjecia co kilka dni i jestem ciągle dostępna. buziaki


9/13/2016

41.


Dzień dobry!
Chciałam wam dzisiaj pokazać coś co ostatnio dostałam i szczerze jestem pod wielkim wrażeniem tej rzeczy. Mianowicie chodzi o instabooka. 
Ogólnie kocham mieć wywołane zdjęcia z ważnych wydarzeń w moim życiu, te najważniejsze w moim przypadku zawsze trafiały na tablice korkową a reszta do albumów. Uwielbiam oglądać za jakiś czas wszystkie fotografie i wracać wspomnieniami do tamtych chwil. Ostatnio bardzo to zaniedbałam i całkowicie zapomniałam o wywoływaniu zdjęć. Projektując instabooka miałam ich tak dużo że wystarczyłoby co najmniej na trzy takie książeczki a nie jedną. I jeśli znajdę tylko chwile wolnego czasu na pewno zaprojektuje koleją. Taki instabook to świetna sprawa na prezent dla kogoś kto tak jak ja kocha przeglądać wywołane zdjęcia, stare albumy i takie rzeczy. Jeśli nie macie pomysłów na prezent dla przyjaciółki czy chłopaka to mogę wam śmiało polecić zaprojektowanie właśnie takiego instabooka. Naprawdę moim zdaniem jest to świetny pomysł na prezent np. na dzień chłopaka który już niedługo. Instabook prezentuje się  pięknie od zewnątrz, jest świetnie wykonany  a co najważniejsze w środku mogą być zawarte wasze wspólne najpiękniejsze wspomnienia.


Całego instabooka możecie zaprojektować jak tylko chcecie, zaczynając  od okładki a kończąc na ostatniej stronie. Jeśli chcecie zobaczyć jak to wszystko dokładnie wygląda zapraszam was na ich  instagrama oraz facebooka. 
A z hasłem 'mowmikejt' macie 15% zniżki na swojego instabooka.  


9/01/2016

40.


Hej wam! Dla większości w was zaczął się dziś rok szkolny i pewnie nie jesteście z tego za bardzo zadowolini. Jednak to tak jak wszystko ma swoje plusy i minusy. Na szczęście ja mam już ten etap życia za sobą. Dziś byłam prze szczęśliwa myśląc o tym że właśnie zaczęła się szkoła a ja nie muszę do niej iść, przesiadywać tam  kilka godzin dziennie i wstawać o 5;30 żeby zdazyc na autobus. Szkoła to dziwny okres czasu, wtedy myślisz że wszystko wiesz najlepiej, buntujesz się, zaczynasz powoli poznawać prawdziwe życie. Zaś z drugiej strony zobaczenie się z osobami które są wam bliskie  po 2 miesiącach wolego to mega fajne uczucie. Mimo że cieszę się z tego że moja edukacja dobiegła końca nadal trochę mi dziwnie z uczuciem że już nigdy nie będę zmuszona siedzieć w szkolnej ławce. Wszystkie lata mojej nauki  wspominam bardzo dobrze chociaż czasami robiło się głupie rzeczy które z perspektywy czasu były po prostu głupie i nieodpowiedzialne to i tak warto mieć takie wspomnienia. Wszystkim którzy jeszcze muszą pojawiać się w szkole życzę powiedzenie tym bardziej gdy idziecie do nowej szkoły!

                            koszulka- greymousefashion | spódniczka- newlook | buty-nike hurricane

 

8/19/2016

39.

hejka! Nie wiem jak wy ale ja strasznie tęsknie za upalnymi dniami i piękna słoneczna pogodą. W sumie mamy prawie koniec sierpnia a jak dla mnie pogoda jest straszna i jakoś wcale nie czuje tych wakacji.
Przez ostatni czas jestem tutaj bardzo mało aktywna ale jakoś dziwnie nie czułam potrzeby dodawania czegokolwiek. Mam nadzieje że to się szybko zmieni i blog będzie się nadal rozwijał ponieważ jest to dla mnie niesamowicie ważne. Zapraszam was do obserwacji mnie na instagramie ponieważ jestem tam bardziej aktywna i zdjęcia pojawiają się regularnie instagram.com/mowmikejt_ .
Dajcie mi znać czy podobają wam się zdjęcia w takim stylu bo moim zdaniem wyszły całkiem dobrze a wcale nie planowałam ich tutaj dodać.

7/14/2016

38.


Kolejny dobrze wykorzystany piękny dzień. Uwielbiam takie dni gdy dzięki pogodzie chce mi  się coś robić a nie tylko siedzieć w domu przed laptopem. Właśnie taka pogoda motywuje mnie  najbardziej do działania. Niestety w naszej kochanej Polsce nie możemy za długo pocieszyć sie pięknymi upalnymi dniami ;c Zdjęcia wykonałyśmy jeszcze gdy na zewnątrz było idealnie i naprawdę było widać ze mamy lato! Tak wiem ze napisze to tutaj juz kolejny raz ale moim marzeniem jest zamieszać tam gdzie zawsze jest ciepło i pieknie. Czuje ze takie miejsce  byłoby idealne dla mnie!  ☀️☀️
Ponad tydzien temu  zaczęłam oglądać Grę o tron i strasznie mnie wciągnął ten serial. Z racji tego ze ostatnio mamy na zewnątrz jak mamy zdążyłam oglądnąć juz kilka sezonów i niedlugo skończę wszystkie. Mam zamiar zacząć cos nowego więc jeśli same oglądacie jakieś seriale które są godne polecenia proszę podajcie mi w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna ✨  buziaki 💕



7/05/2016

37.

hej wam!
Historia sie powtarza a mianowicie znowu mam efekty ostatniej sesji  już kilka dni na laptopie ale kompletnie nie wiem co tu napisać i czy w ogóle pisać cokolwiek. Kocham tego bloga z całego serca, jestem tutaj tak naprawdę sobą w 110%. Uwielbiam spędzać czas obrabiając zdjęcia czy pisząc posty ale czasami tak jak dziś mam chwile słabości. Wtedy mam ochotę usunąć wszystkie moja social media i po prostu zniknąć z internetu. Wydaje mi się że chyba każdy kto prowadzi bloga, tumblr`a czy coś w tym stylu w pewnej chwili ma dość i ma zamiar wszystko usunąć.
_____________________________________________________________________________

A poza tym co u mnie?
Zmieniam kolor włosów i powracam do wcześniejszego koloru, szare włosy robią piękny efekt ale mi się po prostu znudziły i zatęskniłam za platynowym blondem. Mam nadzieję że za jakiś czas pokaże wam efekty tutaj. Ostatnim czasem robie naprawdę dużo zdjęć i jestem z tego powodu zadowolona ponieważ chociaż na blogu układa się tak jak chce. Następny post pojawi się na dniach i sama nie mogę się go doczekać!

Pamiętajcie najważniejsza jest wiara w samego siebie. Miłego wieczoru!


6/30/2016

36.

hej wam!💋
Dzisiejsze zdjęcia są troszeczkę inne od reszty które się tutaj znajdują. Mi osobiście się one podobają ponieważ tak jak właśnie napisałam są inne. Po co mamy dążyć za tym abyśmy wszyscy byli tacy sami? Aby nasze zdjęcia wyglądały tak samo? Aby nasze stylizacje były takie same? Czasami idąc ulicą po mieście mam wrażenie że wszystkie dziewczyny chcą wyglądać jak dziewczyny z tumblr'a.  Tak samo ubrane, takie same detale, ten sam makijaż. Wydaje mi się że w dzisiejszych czasach  bardzo ciężko poznać oryginalne osoby które kreują swój wizerunek  nikogo nie udając. Młode dziewczyny często czerpią inspiracje z tumblr (nie mówię że sama nie oglądam i nie inspiruje się tamtymi dziewczynami) ale to zamiast zainspirować je do stworzenie czegoś fajnego tworzy  kolejne kopie które chodzą po ulicach. Dobra kończę moje przemyślenia i idę kibicować naszym. Tak to właśnie dziś ten wielki dzień czyli mecz Polski z Portugalią. Ja osobiście bardzo nie chciałam aby nasi chłopcy mierzyli się właśnie z Portugalią ponieważ graja tam moi ulubieni piłkarze którym kibicuje na co dzień. Ale bardzo wierze w nasza reprezentacje i mam nadzieję że wygramy. Moim zdaniem historia polskiej piłki nożnej tworzy się na naszych oczach. Wierze w nich i trzymam mocno kciuki! Damy radę! 🇵🇱🇵🇱


6/27/2016

35.


Uwielbiam to uczucie gry wychodząc z domu nie muszę zabierać z sobą kurtki, czapki, rękawiczek aby było mi ciepło. I właśnie za to kocham lato że zakładam tylko szorty, topa i jest idealnie! Mam wielką nadzieje że kiedyś uda mi się zamieszkać w kraju gdzie ciągle będzie temperatura taka jak ostatnimi dniami w Polsce. To byłoby spełnieniem moich marzeń!
Chwile mnie tutaj nie było ale powracam z kolejnymi postami! Postaram się dodawać tutaj cokolwiek raz w tygodniu.  Kolejny post powinien pojawić się na dniach ponieważ już zapisany czeka tylko na publikacje.
Zdjęcia z dzisiejszego postu wykonała moja dobra koleżanka Kinga i jestem strasznie zadowolona z efektow, mam nadzieje że wam też się będą podobać.
Walczcie i spełniajcie swoje marzenia tak jak ja zaczęłam to robić małymi kroczkami ale do celu!
Miłego dnia, buziaki!


6/13/2016

34.

\
  
dzień dobry!
Ostatnio nie miałam ochoty nic dodawać ani pisać więc postanowiłam że udostępnie tego posta dopiero za jakiś czas. Zdjęcia wykonałam ponad tydzień temu ale jakoś nie mogłam się zabrać żeby je tutaj wrzucić. A u mnie nic nowego, odpoczywam, spędzam czas ze znajomymi i rodziną, regeneruje się aby miec siłe a podjęcie kolejnych ważnych decyzji w moim życiu które zapewne za jakieś kilka lat zmienią moje życie o 180stopni.
Pamiętajcie, nie bójcie się podejmować decyzji które zmienia wasze życie, walczcie o swoje marzenia i spełnijcie się w każdej rzeczy jaka siedzi w waszej głowie. Nie bójcie się ryzykować bo życie jest za krótkie aby żyć jak wszyscy, bądźcie ambitny, spełniajcie się, bądźcie sobą!