5/24/2016

33.

heyy!
Piękna pogoda plus mnóstwo wolnego czasu sprawiło że pojawił się kolejny post. Dzisiejsze zdjęcia są chyba jednymi z moich ulubionych. W sumie nie ma w nich nic specjalnego ale chyba dlatego tak mi się podobają ponieważ są całkowicie w moim stylu. Co do stylizacji postawiłam na to w czym czuję się najlepiej. Ostatnim czasem dużo lepiej czuję się w jasnych barwach co jest bardzo dziwne ponieważ kiedyś nie rozstawałam się z czarnymi rzeczami. Ale zapewne to wróci i już niedługo pojawi się jakaś ciemniejsza stylizacja. Następny post będzie całkowicie inny od wszystkich tutaj ponieważ będzie to post DIY. Nigdy jeszcze nie robiłam czegoś takiego więc trzymajcie kciuki aby wyszło tak jak chce.  W komentarzach dajcie znać czy zdjęcia wam się podobają oraz czy lubicie czytać posty DIY . Miłego wieczoru!






 














18 komentarzy :

  1. Jestem zakochana w tej stylizacji! <3

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny look! torebka idealnie podkreśla całą stylizacje:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka i śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurteczka ;)
    Podobają mi się również sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że ta sesja bardzo Ci się podoba- bo rzeczywiście wyszla mega klimatycznie, na tle zxachodzącego slonca :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super portaski podarciuchy i mistrzowskie bucisze <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są genialne!
    i strasznie podoba mi się twoja kurtka :)
    obserwuję! <3 masz świetnego bloga :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że masz świetne wyczucie stylu, dobierasz do siebie rzeczy w tej samem estetyce. Twój blog jest bardzo inspirujący ;)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja jest cudowna *.* Powstał cudowny niepowtarzalny klimat*.*
    Mega kurteczka i torebka ! Wygladasz uroczo w tak upietych włosach.
    *ByKocur*Zapaszam~klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta torebka :) No i ciekawa jestem kolejnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool and stylish! Great shots!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uważam, że te zdjęcia są bardzo fajne. Mają 'to coś' ;) Świetnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. buty fajne, ale nie w moim stylu. Za to stylizacja pasuje do Ciebie, jaśniutka! :)
    Podobają mi się zdjęcia, są naprawdę dobre!

    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. SO chic and stylish!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)