6/13/2016

34.

\
  
dzień dobry!
Ostatnio nie miałam ochoty nic dodawać ani pisać więc postanowiłam że udostępnie tego posta dopiero za jakiś czas. Zdjęcia wykonałam ponad tydzień temu ale jakoś nie mogłam się zabrać żeby je tutaj wrzucić. A u mnie nic nowego, odpoczywam, spędzam czas ze znajomymi i rodziną, regeneruje się aby miec siłe a podjęcie kolejnych ważnych decyzji w moim życiu które zapewne za jakieś kilka lat zmienią moje życie o 180stopni.
Pamiętajcie, nie bójcie się podejmować decyzji które zmienia wasze życie, walczcie o swoje marzenia i spełnijcie się w każdej rzeczy jaka siedzi w waszej głowie. Nie bójcie się ryzykować bo życie jest za krótkie aby żyć jak wszyscy, bądźcie ambitny, spełniajcie się, bądźcie sobą!








10 komentarzy :

  1. Świetne spodenki!
    http://adellaidee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PIękne buty :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne te ogrodniczki!
    Są niebanalne i idealnie grają z takim młodzieżowym, trochę grunge'owym zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie wyglądasz! Uwielbiam Twoje włosy, są prześliczne :)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:) Świetne spodenki!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, mimo, że te ogrodniczki są trochę nie w moim stylu. Poza tym, naprawdę świetna fryzura! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ogrodniczki , a Twoje są świetne i cała stylizacja oraz koszulka z myszką Miki lubię takie bardzo . 💖
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne spodenki, w moim stylu <3

    Pozdrawiam :)
    http://blckmiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)