7/14/2016

38.


Kolejny dobrze wykorzystany piękny dzień. Uwielbiam takie dni gdy dzięki pogodzie chce mi  się coś robić a nie tylko siedzieć w domu przed laptopem. Właśnie taka pogoda motywuje mnie  najbardziej do działania. Niestety w naszej kochanej Polsce nie możemy za długo pocieszyć sie pięknymi upalnymi dniami ;c Zdjęcia wykonałyśmy jeszcze gdy na zewnątrz było idealnie i naprawdę było widać ze mamy lato! Tak wiem ze napisze to tutaj juz kolejny raz ale moim marzeniem jest zamieszać tam gdzie zawsze jest ciepło i pieknie. Czuje ze takie miejsce  byłoby idealne dla mnie!  ☀️☀️
Ponad tydzien temu  zaczęłam oglądać Grę o tron i strasznie mnie wciągnął ten serial. Z racji tego ze ostatnio mamy na zewnątrz jak mamy zdążyłam oglądnąć juz kilka sezonów i niedlugo skończę wszystkie. Mam zamiar zacząć cos nowego więc jeśli same oglądacie jakieś seriale które są godne polecenia proszę podajcie mi w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna ✨  buziaki 💕








15 komentarzy :

  1. Ja mogę polecić Tobie "Orange is the new black".
    Bardzo podobają mi się Twoje spodenki :)
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne szorty i szalenie ciekawa bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka w szczególności przykuła moją uwagę :) Jest prześliczna !
    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szorty:) A co do seriali to tak jak wyżej, polecam Ci "Orange is new black"- świetny scenariusz i genialnie napisane role kobiece:) Kiedyś wciągnął mnie tez Scandal, no i oczywiście Greys anatomy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, ja też muszę pooglądać jakieś seriale :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! JA uwielbiam "Pamiętniki wampirów"! Naprawdę polecam ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szorty ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodenkki i case na iphone. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.maxmodels.pl/fotograf-azkadeliia_.html

    ja się tu tylko wkleję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)