8/19/2016

39.

hejka! Nie wiem jak wy ale ja strasznie tęsknie za upalnymi dniami i piękna słoneczna pogodą. W sumie mamy prawie koniec sierpnia a jak dla mnie pogoda jest straszna i jakoś wcale nie czuje tych wakacji.
Przez ostatni czas jestem tutaj bardzo mało aktywna ale jakoś dziwnie nie czułam potrzeby dodawania czegokolwiek. Mam nadzieje że to się szybko zmieni i blog będzie się nadal rozwijał ponieważ jest to dla mnie niesamowicie ważne. Zapraszam was do obserwacji mnie na instagramie ponieważ jestem tam bardziej aktywna i zdjęcia pojawiają się regularnie instagram.com/mowmikejt_ .
Dajcie mi znać czy podobają wam się zdjęcia w takim stylu bo moim zdaniem wyszły całkiem dobrze a wcale nie planowałam ich tutaj dodać.




9 komentarzy :

  1. Jakikolwiek kolor włosów sobie zrobisz to ja jestem nim zachwycona! Sama mam w planach trochę rozjaśnić włosy pod koniec września więc oglądam sobie różne blondy, ale Tobie w każdym do twarzy. I bardzo mi się podoba, jak przerobiłaś zdjęcia <3

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała cieplejsze dni :/ Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)
    Obserwuję na insta :*
    http://cheerry23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko przychodzi mi na myśl jesień, to od razu "depresja" mnie dopada :)
    Nie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, tęsknię za upalami :(


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak najbardziej fajne, a co do pogody- to już się na szczęście trochę poprawiła :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem jak to się stało, że ja Cie jeszcze nie obserwuję.. cudowny blog i ta szata graficzna <3
    nowy ulubieniec!
    Nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia fajne, mają klimat.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)